Velikonočne voščilnice

Narejene so bile že pred časom, vendar je zmeda pri mojih objavah kriva, da so prišle šele danes na vrsto.    




Pisane tako kot so pisani pirhi :). 


Zadnja danes, ki bo naredila red in počistila vse :) kar sem zamešala.


Lep pozdrav, Janja

Komentarji

  1. Fantastične vse po vrsti!

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasne so! Embosirane pisanke so nekaj posebnega!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja bih ove čestitke stavila u okvir za sliku i na zid kao ukras, prekrasne su, divne...!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovite so vse, a prav gotovo prednjačijo embosirani pirhi, ne obljubim, da si ne bom ideje izposodila tudi sama :)).

    OdgovoriIzbriši
  5. Ajej kako je to lepo, kar ne morem si jih nagledati :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Kot praviš, če je pisanka mora biti pisano in jajčka si prav lepo naredila in jih oplemenitila z embosiranii vzorci in pisanim papirjem.

    OdgovoriIzbriši
  7. Janja, enkratne so!
    Ideja z embosiranimi jajčki mi je zelo všeč, ker si jih tudi krasno senčila s to značilno svetlo liso v sredini, da delujejo res realistično. Ideje sicer še ne morem ponoviti :(, ker se moj hrošček še dela v tovarni, he...he... Zelo se jim podajo tudi drobne bele rožice spodaj, delujejo res kot prve pomladne travniške vetrnice.
    Tudi Sarah s piščančki je prelepa, krasne barve, senčenje 5+, postavitev...
    In tudi zadnja prav nič ne zaostaja, tista mucka, ki opazuje dogajanje je totalno cotkana. Skombinirala si barve, ki se jih jaz ne bi skupaj nikoli lotila in rezultat ponovno - odlično.
    Vedno je veselje priti k tebi na obisk, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasno, super. Prednjačijo embosirani pirhi, zelo dobro si jih senčila.

    OdgovoriIzbriši
  9. Vse so mi všeč in tokrat favoritke ne bi mogla izbrati. Prav pomladno pisane.

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasne so. Sploh so mi všeč embosirana jajčka.

    OdgovoriIzbriši
  11. Vse so lepe, ampak jajčka pa zmagajo. Čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  12. waw, kaka kolekcija. Prečudovite so vse, ampak jajčka zmagajo. Delujejo tako realno, kot bi bili pravi. O belih rožicah pa ne bi (ker so itak prečudovite), ker sem pred časom zlomila (jap, uspelo mi je) prav to štanco in mi je še vedno hudo.

    OdgovoriIzbriši
  13. Izjemno lepe voščilnice. Sploh prve tri so mi najbolj všeč.

    OdgovoriIzbriši
  14. Tanja me je prehitela z opisom, kaj naredi embosirane jajčke tako čudovite, da bi jih kar gledala. Ti nestiji za jajčke so enkratni in komaj čakam, da jih dobim. Verjetno bom letos prepozna :)
    Tudi obe Sari sta prekrasni!

    OdgovoriIzbriši
  15. Super kolekcija. Vsaka po svoje čudovita, moja faforitka pa je prva :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Prekrasna kolekcija voščilnic, vse so mi zelo všeč tako jajčka kot Sarice, ki so tako zelo ljubke, vse si tako zelo fino skombinirala barvno in "stilsko", res bi se težko odločila katera je najlepša, . . . čisto vse so NAJLEPŠE:) Lp

    OdgovoriIzbriši
  17. Krasni pirhi, všeč mi je prelivanje barv.

    OdgovoriIzbriši
  18. vse so lepe, a zadnja v vijoličnih tonih je za dol past... super postavitev in tako lepo pobarvano...

    OdgovoriIzbriši
  19. U kok so lepe... meni je najljubša zadnja rumeno-violična kombinacija... waw=) mam pa s5 eno uprašanje. upam da nisem že tečna z njimi... kje kupiš štempiljke od sarah kay?

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.