Lenobno popoldne

Zadnji praznični dan sem namenila mojim razvadam in ustvarjanju.

Začelo se je zelo lenobno.


Štampiljka LOTV - Lazy Afternoon, za spremembo sem izbrala zelene odtenke, nisem njihova ljubiteljica.
Preproste rožice :), zelo redko jih uporabim, ker zgornja predstavlja tudi sonček, so najbolj ustrezale.

In potem je steklo, čeprav ne sodim med najhitrejše, sem zadovoljna kot " Muca copatarica".


 nekaj posameznih







Sedaj lepo zloščeni, postrojeni kot vojaki nestrpno čakajo male lastnike.

Veliko ur dela, vendar bom od srede dalje lenarila  ...... na morju :)). 

Lepo se imejte, Janja

Komentarji

  1. Luštni copatki. Škoda, da ni nobenega novorojenčka na vidiku, bi te takoj kopirala. Pa tudi zelena ti je lepo izpadla, brezhibno pobarvano kot vedno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti copatki so pravi cukrčki. Zelo uporabni za novorojenčka ali pa tudi za majhnega otročka.
    Lenobna mi zelo ustreza v teh dneh :) Krasno pobarvano. Kot vedno.
    Uživaj na morju!

    OdgovoriIzbriši
  3. Preden pokomentiram te "cukr" copatke, naj pohvalim še prvo čestitko, meni je zelena ena najljubših in tvoja čestitka je tudi zaradi te barve zelo lepa!
    Copatki pa..., res luškan nabor copatkov muce copatarice, tako lepo si jih izdelala in nato vkombinirala v čestitke! Super lepo!! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vse je prekrasno. Copatki pa so za male cukrčke. Lepo uživaj na morju!

    OdgovoriIzbriši
  5. Obožujem te tvoje copatke in čestitke za novorojenčke. In full lepa je tudi tista "lenobna". Uživaj na morju, naj ti vreme služi!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi jaz sem nora na zeleno in mi je zelo všeč tvoja prva čestitka. Ti copatki pa so tako ali tako zelo cart zadevica. Uživaj na morju.

    OdgovoriIzbriši
  7. Enkratni copatki, poležavanje na morju ,pa itak naj, naj.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lenobno popoldne v zelenem...ma ni ga boljšega :) super voščilnica! Tudi copatki so prav luškani. Uživaj na morju. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Uživaj na morju, ti muca Copatarica ;o). Čisto pravo ime si si nadela. Copatki in voščitke so krasni.

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitka je prav luštna v teh zelenih tonih!
    Copatki pa so fantastični in tudi jaz jih zelo zelo rada delam. Pravi cukrčki so :-))

    OdgovoriIzbriši
  11. čudobiti prvi korakci :) in "lenobica" zgoraj je tudi odlična.
    uživaj na morju.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ti copatki so pa tako zelo luškani.

    Na mojem blogu te čaka nagrada.

    OdgovoriIzbriši
  13. Copatki so vsi po vrsti prelepi in tako nežni. Vseeno mi je pa prvi uživač pričaral nasmeh, saj je res zelo lep motiv in čestitka tudi.

    OdgovoriIzbriši
  14. Pa si res ena pridna muca Copatarica:)Čudoviti copatki, prav tako tudi prva čestitka. Ko bi si znali večkrat vzeti čas za takšno lenarjenje nekje v naravi...

    OdgovoriIzbriši
  15. joj, so kokoli ti žokči ( tako pravimo pri nas copatkam).Un frajerček je pa tudi carski, a mene so žokči popolnoma raznežili ;)
    pa uživaj na lepšem

    OdgovoriIzbriši
  16. Tele copatke so pa tako luštne, res ti je zalaufal, prava proizvodnja je bila tole. Pa tudi lenušček je lepi, prav nič se mu ne pozna, da ti zelene ne ležijo :)).

    Uživaj na morju !

    OdgovoriIzbriši
  17. Delim tvojo 'strast' do zelene, čeprav je nastala čestitka čisto simpatična.

    Copatki so pa hudo cortkani. še dobro, da te je lenoba minila, da jih lahko občudujemo.

    Lepo se imejete na morju in upam, da bo sonček.

    OdgovoriIzbriši
  18. Lepa čestitka s fantkom, ampak te copatki so pa tko cort :-)

    OdgovoriIzbriši
  19. U kok lepih copatk...čudoviti so... no tudi voščilnice iz njih so super... motiv malega lenuhca na prvi voščilnici je tudi super... A maš za tele copatke kakšno šablono ali si sama bla pridna in risala in rezala? Čudovita ideja...

    OdgovoriIzbriši
  20. Hvala

    Marina, o copatkih sem vse napisala v objavi 6.marca - Papirnati copatki. Lp

    OdgovoriIzbriši
  21. Najlepša hvala... uživaj na morju...

    OdgovoriIzbriši
  22. Joj, kako so vse lepe. Prva zelena mi je krasna fantovska. Vse s copatki so pa sploh imenitne...

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.