Dve za dojenčke

Mali dojenčki prihajajo skozi vse leto in to me res zelo veseli :). Deklica je privekala konec tedna.


Štampiljka je od Pink Gem Designs. Obstaja tudi za fantke :), ker ena ni nobena, ...... imam obe. Njihova sta tudi koledarčka.

Na fantka, bomo še malo počakali.


Obe skupaj


Pri Christmas Card Challenges  želijo pentlje.

Lepo se imejte v naslednjem tednu, Janja

Komentarji

  1. Preslatke čestitke za male bebice, bravo Janja!
    Pusa i ugodan novi tjedan ti želim:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo luštni, nežni, zelo lepo sestavljeni!

    OdgovoriIzbriši
  3. They are both gorgeous Janja....

    hugs Vicky xx

    OdgovoriIzbriši
  4. Slatki in lušni zadevici.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma kako sta cotkani, krasnih barv in zelo lepo barvani ter senčeni ob robovih le za dih. Punčki si lepo dodala rožice in fantku knofljice. Ma super čestitki, res! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Vauu, kakšen krasen nesti imaš. Res mi je všeč in zelo uporaben. Čestitki sta super lepi!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ob takihle cortkih se čisto raznežim. Krasno sta pobarvani, odtisek je zelo simpatičen. Super sta obe.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudoviti ... obe! In to zelo!

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasna postavitev in motiva. Meni so vse dojenčkaste zadeve zelo pri srcu.

    OdgovoriIzbriši
  10. Jaj, ful sta lušni in res dobro pobarvani štampiljki. Svaka čast! Ta nesti je pa tak zakon :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo luštkani in čisto dojenčkasti voščilnici, sploh koledarček mi je nekaj posebnega, bi ga bilo fino imet v pripravljenosti :)), saj veš otročki prihajajo...............

    OdgovoriIzbriši
  12. Super sta. Koledarček mi je všeč, odtiska sta pa cort. Čudovita postavitev.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.