28. izziv - Postavitev

Nova tema, nov izziv na Craft-alnici.

V glavi imam neko predstavo, ki na koncu vedno doživi spremembo :).
Tokrat je bil moj ustaljeni postopek dela, obrnjen na glavo. Kje bo kaj vemo, zato je poskrbela Lili, kaj bomo izbrali, je naša odločitev.

Stari mlin, ki sem ga pred časom že uporabila. Našla sem ga pri  Digital Two for Tuesday . Tako zelo mi je všeč, spokojna tišina, ki jo moti samo enakomerno žuborenje potoka.


Uporabi kupljenih dodatkov se skoraj vedno izognem, imam kar nekaj luknjačev, ki ležijo v predalu, kar ni njihov namen.
Oblaki so nadaljevanje motiva, sonce ne sije vedno. Dodane so rožice, ki me tako spominjajo na vetrnice in te na mlinsko kolo.


Pri slikah, ki so posnete od blizu, se vidijo vse  malenkosti in napakice, ki jih moje oko pri barvanju in sestavljanju ne opazi,  v navado mi je prišlo, da dodam tudi tako sliko.


Pri izdelavi sta mi bila v pomoč tudi izziva pri: TotallyPaperCrafts  in  Cute Card Thursday.

Obiščite tudi  Lili, Manuelo in Simono.
Pridružite se nam.

Lepo se imejte, Janja.

Komentarji

  1. Prekrasna voščilnica s tako prekrasnim motivom. Izvedba pa je kot vedno popolna:).

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita, popolna idila. Tudi mene rožice spominjajo na vetrnice oz. mlinsko kolo ;).

    OdgovoriIzbriši
  3. preden sem prebrala naslov tvoje objave, sem na glas rekla - a, je dobro postavljena!pa barve in vse... krasno.

    OdgovoriIzbriši
  4. beautiful card, love that image!
    Many thanks for joining in the Cute Card Thursday Challenge this week!
    Happy Crafting, Debxx

    OdgovoriIzbriši
  5. Tale motiv tudi mene čaka že sprintan in na delovni mizi :) Zanimivo, kako so nama všeč enaki motivi, ki jih Cora objavlja na svojem blogu.
    Krasen motiv, super pobarvan, lepo umeščen med oblake in rožice - vetrnice. Super, super!

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasan motiv kao iz neke stare priče!
    Želim tebi i tvojoj obitelji sretan i lijep Uskrs.
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  7. Janja, krasno si tole naredila. Zelo lep motiv, krasno pobarvan. Kako si naredila oblačke na odtisu, nad mlinom. Izgledajo kot pravi...

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita čestitka, krasen motiv :-))

    OdgovoriIzbriši
  9. Ta odtis je vsekakor zelo lep in si zasluži, da ga velikokrat uporabiš. Lepa čestitka.

    OdgovoriIzbriši
  10. Helena
    oblake, ki so levo in desno od mlina sem postavila na odtis in nežno posenčila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. preprosto čudovito... motiv pa tako čaroben, da si kar zaželiš, da bi bil tam...

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasen motiv, lepo pobarvan in skombiniran!

    OdgovoriIzbriši
  13. sm prej pozabila vprašati katere rožice imaš to? oz. s pomočjo katerega luknjača si jih naredila, ker so mi zelo zelo všeč...

    OdgovoriIzbriši
  14. Marina, rožica je kovinska šablona ( komplet 2 šablon): od Marianne Design - Flower Doliy LR130. Imajo jo pri : http://www.ustvarjalnidotik.si//
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  15. Janja najlepša hvala... se še iščem, kje v slo prodajajo vse te stvari=)

    OdgovoriIzbriši
  16. Čudovita, ostalo so pa itake že predhodnice povedala .)).

    OdgovoriIzbriši
  17. Uf, šele danes uspem komentirati to lepoto, krasno si pobarvala motiv, ki je tudi meni zelo všeč na tej strani, super si dodala tudi rožice, ki spominjajo na mlinska kolesa in oblake na sikasti podlagi. Tudi tebi želim lepe praznike! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  18. Pisna pomota, mišljena je sivkasta podlaga, LP:))))

    OdgovoriIzbriši
  19. Čudovita voščilnica, kombinacija barv in prelep motiv, ki je odlično pobarvan. Lp :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.