27. izziv - Moj domek

Čudovita tema na Craft-alnici, izbrala jo je Simona, me je pritegnila od vsega začetka.

Je moja prva na temo novega domovanja in drugič .....
moje voščilnice, niso nikoli prav posebej prazne, z lahkoto znam naložiti nanje kar nekaj stvari.
Trdno odločena, danes ne.
Pri tem so mi bile Sizzix-ove hiške, ki so že predolgo samevale v predalu, v veliko pomoč.


Izbrala sem dve barvi. Temno sivo barvo grafita, ker je kontrast beli osnovi in za moj domek zeleno.
Zakaj zelena, ..... to je moja sanjska "Bio hiša" :). Dodala sem ji utore in napis.


To naj bi bilo vse, vendar ne pri meni.
Kar tri dni, sem jo imela na mizi, jo ogledovala, premikala postavitev, poskušala dodati še kaj :)) in prav počasi, mi je postala všeč .......... taka kot je.
Moja izvedba "manj je več".

Obiščite tudi Simono, Lili in Manuelo.

Lep pozdrav, Janja

Komentarji

  1. Zelo lepa čestitka in me veseli, da te je tudi ta slog premamil. Sem jaz vedela, da boš tudi to obvladala;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa je. Sama imam zelo rada čestitke v stilu 'manj je več':).

    OdgovoriIzbriši
  3. Ljubav je neiscrpna tema koja je uvijek zanimljiva i posebna baš kao i tvoje prekrasne čestitke kojima me svaki puta iznova razveseliš.
    Pusa i lijep pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa. Sama pa sem v mladosti res živela v zeleni hiši. Takrat je bil še čas, ko so bile fasade praviloma bele, naša pa je bila zelena. :o)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čeprav ni ravno tvoj stil, si se odlično odrezala. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo čestitko si naredila! Tvoja zelena hiška je pa tudi najlepša v ulici:):)

    OdgovoriIzbriši
  7. wauuuu zares je zelo zelo lepa...

    OdgovoriIzbriši
  8. ooo kako je čudovita in prav fino, da si jo naredila tako preprosto, saj so hiške čisto dovolj!
    Šablona je krasna :-))

    OdgovoriIzbriši
  9. A lovely card hun...

    hugs Vicky xx

    OdgovoriIzbriši
  10. Meni se zdi čudovita! Še sreča, da nisi ničesar dodala! Tudi barve si super skombinirala.

    OdgovoriIzbriši
  11. Tudi manj je več včasih dobro izpade. Luštna je!

    OdgovoriIzbriši
  12. Preprosta in lepa. Super šablona :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudovita je prav taka in sporočilna z izbiro barv. Super!! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  14. Se popolnoma strinjam, da je vsega povsem dovolj in ta zelena hiška zelo lepo izstopa iz okolice in daje povdarek na dom. Lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  15. Lepa CAS čestitka! Všeč mi je ta tvoja "eco" zamisel! Oh koliko stvari imamo v predalih pa nič ne uporabljamo ampak fajn pa je da to imaš za vsak slučaj ha, ha...
    Pozdravček,
    D.

    OdgovoriIzbriši
  16. Čudovita čestitka, zelo mi je všeč. Spet si zadela v polno. 5+

    OdgovoriIzbriši
  17. Manj je res več ... ampak nekaterim je to težko dopovedat ... krasna čestitka, ki me nekoliko spominja na moje želje ... eh pa pustimo zdaj to ...

    OdgovoriIzbriši
  18. Res zelo zanimiva in lepa čestitka.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.