Moja prva kuverta

Videle ste jih že veliko, navodila  so tu. Organza rožice, tudi to ni nič novega.

Nisem si mislila, da bo tako....... en kup problemov, ena je romala v koš ):  .........druga je tu,


taka s čipko, ki jih ima tako zelo rada.






 Lepo se imejte, Janja.

Komentarji

  1. Zelo je lepa!
    Videti je zelo preprosta, a; ampak kot praviš, ..
    Pa rožice iz blaga so čudovite in super pašejo na vabilo :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Eleganca na višku.Zelo lepa!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa kuverta! Tudi meni je všeč tale čipka:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito ti je uspela kuverta

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, tudi pri meni so čipke "in" :) Bi jih kar povsod dala. Tvoja voščilnica-kuverta z organza rožicami je čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo je lepa in elegantna. Izdelava pa kot vedno vrhunska:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepo si jo naredila, taka elegantna in romantična je.

    OdgovoriIzbriši
  8. Za moj okus, si lepše ne bi mogla izmisliti. Res je noro lepa in tako čutna.

    OdgovoriIzbriši
  9. Janja, lepše ne bi mogla narest ♥♥♥♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasna ... in v mojih barvah!

    OdgovoriIzbriši
  11. Čipke, rožice, barva, vse mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja zelo so lepe te koverte, sem jih tud sama z veseljem delala, pa malo pozabila nanje. Dobro, da si me ti spet spomnila :).

    OdgovoriIzbriši
  13. Ovo je savršeno napravljeno, osmišljeno, sve pohvale za uvijek divne stvari koje radiš i dijeliš sa nama!
    Pusa i lijep vikend.

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovita kuverta in v "ta pravih" barvah.

    OdgovoriIzbriši
  15. Meni je čudovita, pa te rožice so nekaj posebnega :-)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.