26. izziv - Pastelne barve

Počasi se vse prebuja okoli nas in tudi sama čutim tisto veselje in energijo, ki prihaja s soncem :)).
Pomlad je prinesla pastelne barve na Craft-alnico, mene, pa so ponovno popeljale do poročne voščilnice.  

Nova štampiljka  LOTV -  I do .


Šabloni: osrednji krog od Marianne Design,  vogali od Nellie Snellen.


Pri barvanju nič novega, še vedno uporabljam akvarel barvice v svinčniku in vodo. Nevesti sem dodala malo bleščic.


Izrezi, jo naredijo zelo bogato, zato sem se vsem ostalim dodatkom odpovedala.

Svetlo in nežno je tudi pri : Manueli, Simoni in Lili.

Pozdravček, Janja

Komentarji

  1. O, kakšen čudovit osrednji krog in čipkasti vogali. Da ti barvanje gre super, že vem in tudi ta je krasno pobarvana. Zelo, zelo lepa!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo je lepa. Osrednji krog in vogalčki pa so prečudoviti. Barvanje kot vedno perfektno:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz se zelo veselim, da je končno prišla pomlad. Se mi zdi, da sem jo letos še posebej težko pričakala.
    Voščilnica je čudovita, izrezi in embosirana podlaga jo naredita zelo bogato.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitka je jako elegantna, lijepa i romantična!
    Lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tvoje barvanje je čudovito! Tale čestitka res diši po pomladi!
    Pozdravček
    D.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super postavljen osrednji motiv si ponovno zares mojstrsko pobarvala. Izrezljani robovi jo delajo pravljično in bogato. Taka, kot mora biti za poroko, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  7. za dol past! krasno, krasno!
    ostajaš pri barvicah? i, kajpak. zakon so :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Prav si se odločila, da ji nisi dodala dodatkov, saj je taka zelo zelo lepa in elegantna.
    Tudi motiv si pobarvala krasno :-))

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepa, dodelana in tudi zelo lepo pobarvan odtis.

    OdgovoriIzbriši
  10. Prečudovita voščilnica, lepe barve, barvanje itak super, kot vedno.
    Izrezi - vau - le s čim si jih delala?

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasna čestitka ..in tvoje barvanje ... mmmmmm

    OdgovoriIzbriši
  12. Barvice in čopić so ti pisani na kožo! Zelo lepo barvaš.

    OdgovoriIzbriši
  13. Oooo kok je lepa ♥ ♥ ♥ ta prava za čestitko ob poroki ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.