25. izziv - Materinski dan

Moja prva tema na  CRAFT-alnici  nosi naslov, materinski dan. Prav je, da jim namenimo posebno pozornost.

Zadostuje že objem, obisk, pogovor, prosto popoldne namenjeno samo njim, ..... dodajmo še malo pozornost  v obliki rožice, voščilnice, ......

Sama sem izbrala digitalno štampiljko Tiffany Doodles.
Cvet lilije, v spomin.


Za osnovo ji služi eko karton. Na ovojni papir, je odtisnjena pisava, ki je štampiljka Hero Arts. Skozi obrobo, luknjač Marthe Stewart, je napeljana vrvica, ter dodano srce. Pri barvanju sem se poslužila vsega kar imam, od akvarel barvic v svinčniku do Copic ciao E00 in C-1. 


Nova postavitev, barve in dodatki. Sem morala poizkusiti, kako izgleda še v drugi barvi :-).


Za konec, moj nasvet: vodo stran od digitalnih štampiljk, ljubijo Copice!

Z njima sodelujem na izzivih pri:
The ABC challenge,  Anything Goes Challenge Blog  in  A spoonfull of  Sugar

Obiščite tudi Manuelo, Simono in Lili .

Lepo se imejte, Janja

Komentarji

  1. Obe sta krasni, vendar me je pri prvi navdušila vrvica skozi luknjice obrobe. Zelo lepo izpade.
    Mislim, da je Alenka pisala, da digitalne odtise suši en dan in potem lahko uporabljaš tudi vodo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si napisala. Obe voščitki pa sta mi zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Obe sta čudoviti. Že štampiljka sama je zelo lepa, ko pa jo v roke dobi še tvoja mojstrska roka,...
    Ali uporabljaš laserski printer, ali inkjet?

    OdgovoriIzbriši
  4. two such lovely and sweet cards! Thanks for joining us at The ABC Challenge this week! Goos luck! Hugs/Sari

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepotički, ki si ju zelo lepo pobarvala.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kot vedno, obe sta čudoviti.

    OdgovoriIzbriši
  7. Obe sta krasni, vsaka ima svoj čar. Tudi pobarvala si jih zelo lepo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lep motiv si uporabila. Barvanje ti gre tudi super od rok. Malenkosti, kot sta srček in vijugice, pa dajo celoti piko na i. Super izdelka!

    OdgovoriIzbriši
  9. Sem ti itak že povedala, da je super lepa ta v rjavi pa tudi vijolična prav nič ne zaostaja.
    Hvala ti za pošto, veš Lilijam se pa res ne morem upreti :)).

    OdgovoriIzbriši
  10. Your cards are really beautiful, and the colouring is perfect :o)

    Thanks for joinig us at ABC Challenge this week

    Hugs from Bea

    OdgovoriIzbriši
  11. čudoviti sta, predvsem prva, saj je v rjavi barvi zeres carska :-))
    Krasna postavitev!

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudoviti sta!!!Zelo lepo narejeni čestitki! Pa tale lilija je res lepotička!

    OdgovoriIzbriši
  13. Tudi tokrat v tvojem prepoznavnem, lepem stilu.

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo sta lepi, odlično pobarvani, prva pa mi je lepša zaradi barv, ki si jih za moj okus zelo dobro skombinirala.

    OdgovoriIzbriši
  15. Fantastični sta obe! ♥ In fenomenalno si ju pobarvala! Superca!! :)

    Lepo se imej,
    ⓂⒶⓃⓊⒺⓁⒶ

    OdgovoriIzbriši
  16. Obe sta izredno lepi. Ampak rjava mi je pa fenomenalna, čeprav imam sama raje vijolično barvo. Zanimivo. Skratka - skrajno lepo! :) :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Čudovito si naredila obe čestitki, na prvi mi je zelo všeč kombinacija s srčkom z napeljano vrvico. Čista simbolika v našem odnosu do mam, ki si jo prelepo skombinirala v celoto. Cvetova si zelo lepo pobarvala in izbrala si krasno temo! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  18. Both gorgeous cards, but particularly loving the purple one and of course that is spot on for our pearls challenge at ABC. Thanks for joining in the fun.

    Lin xx

    OdgovoriIzbriši
  19. a really pretty card thanks for joining us at anything goes x sue x

    OdgovoriIzbriši
  20. Obvladaš :) Obe sta čudoviti, rjava z zvezanim srčkom na špagice pa zmagovalna!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  21. Kok je lepa ♥ ♥ ♥ meni so lilije ene izmed najljubših rožic ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.